preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Kardinal Alojzije Stepinac" Krašić

Login
Tražilica
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 5. 2014.

Ukupno: 237524
Ovaj mjesec: 1493
Danas: 3
Natjecanja
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Nagrada za najbolji školski projekt s polazištem u likovnoj kulturi
Autor: Sandra Šarić, 24. 10. 2013.


IZVJEŠTAJ POVJERENSTVA O DODJELJENIM NAGRADAMA I POHVALAMA 2013.

Povjerenstvo u sastavu prof. Miroslav Huzjak, Ivona Biočić Mandić, prof. likovne kulture i Jasna Salamon, prof. povijesti umjetnosti pregledalo je 22 prijavljena projekta i odlučilo nagraditi 5 projekata te pohvaliti 6 projekata. Povjerenstvo je ocjenjivalo projekte u 5 kategorija: materijalna ili nematerijalna kulturna baština, znanost (prirodne ili društvene grupe predmeta u školi), suvremena umjetnost i društvo, humanitarne akcije i ostalo.

Nagrade:

U kategoriji znanost (prirodne ili društvene grupe premeta u školi):

*Dječji vrtić Medvešćak, Zagreb, projekt Riba

*XV gimnazija, Zagreb, projekt Oblici i simetrije
 
U kategoriji materijalna ili nematerijalna baština:

*OŠ kardinala Alojzija Stepinca, Krašić, projekt Hižica moja
Voditeljice projekta Martina Štengl Šoić (likovna kultura), Dragica Cvetan – Žakula (engleski jezik) i Vesna Tikvicki (hrvatski jezik) su s učenicima 5. i 8. razreda osmislile širok i raznolik projekt s ciljem upoznavanja kulturne baštine krašićkog kraja. Osobito nam je drago da projekt nije samo polazio od puke ilustracije ljepota baštine, nego su učenici krenuli od istraživanja putem fotografija i intervjua. Sve spoznaje i rezultate projekta učenici su prezentirali lokalnoj zajednici.

U kategoriji suvremena umjetnost i društvo nagrađeni su:

*Građevinska tehnička škola Rijeci, projekt Leonardova geometrija


 U kategoriji ostalo:

*Škola za dizajn, grafiku i održivu gradnju – Split, projekt Pretežno vedro
 

Pohvaljeni su:

U kategoriji znanost (prirodne ili društvene grupe premeta u školi):

*OŠ Kralja Tomislava, Zagreb, projekt Sučev sustav
*Gimnazija Pula, projekt Biomorfni i zoomorfni elementi
 

U kategoriji materijalna ili nematerijalna baština:

*OŠ Dragutina Kušlana, Zagreb, projekt 100 godina Hlapića
*SŠ Ivan Švear, Ivanić-Grad, projekt Dan za muzej: Baština u školi
 

U kategoriji suvremena umjetnost i društvo:

*Škola primijenjene umjetnosti i dizajna, Zagreb i Udruga bivših učenika UBU, projekt FOTO/VIDEO RADIONICA 79'                                                                                                                                        24''
*Privatna umjetnička gimnazija, Zagreb, projekt Film za 5
.

Zaključak povjerenstva
Članovi povjerenstava zaključili su da nagrađeni projekti pokazuju visoke dosege u svim parametrima ocjenjivanja: originalnost, kvaliteta metodičke izvedbe, prezentacija projekta, rezultati koje je projekt polučio u zajednici te uloga likovne kulture u projektu. Posebno pohvaljujemo trud nastavnika koji su isplanirali ove projekte. Planiranje projektne nastave nikako ne smije biti zanemareno, jer upravo je u promišljanju projektnog problema/teme i u temeljitom pripremanju za vođenje ključ uspjeh projekta.
Svi nastavnici koji žele raditi projekte sa svojim učenicima trebaju krenuti od odabira teme projekta koja mora dopuštati širinu kako bi učenici mogli istraživati, a s druge strane treba biti optimalno fokusirana kako bi se učenici usmjerili prema cilju. Nagrađeni projektI su izvrsni primjeri upravo ovakvog pristupa.
Ni na ovogodišnjem natječaju povjerenstvo nije nagradilo nijedan projekt iz kategorije humanitarne akcije, jer nijedna prijavljena humanitarna akcija nije imala dovoljno karakteristika projektne nastave. Ponekada dobre, pa čak i izvrsne ideje, radionice ili korelativna nastava nemaju dovoljno elemenata da bi ih se nazvalo projektnom nastavom. Primarno je da projekt planiran prije početka rada (a ne da su elementi nastave naknadno objedinjeni) te da ima jasno definiran projektni problem. Bez istraživanja projektnog problema nema ni projektne nastave.
Dokumentiranje procesa rada na projektu izuzetno je važno za prezentaciju rezultata projekta kako na lokalnoj razini tako i na raznim natječajima. Svaki voditelj bi pri planiranju trebao računati na foto-dokumentiranje procesa. Prezentacija projekta bi također trebala biti planirana unaprijed. Pohvalno je prezentiranje procesa i rezultata rada u lokalnoj zajednici (razredu, školi ili šire). Tako se dobivaju i povratne informacije o projektu koje kasnije možemo iskoristiti u evaluaciji ili pri planiranju nekih novih projekata. Dobra prezentacija projekta osigura mu „život“ i nakon njegovog završetka, jer će putem prezentacije služiti drugima kao poticaj i primjer.

U Zagrebu 20. Lipnja 2013.
prof. mr. Miroslav Huzjak, Ivona Biočić Mandić, prof. likovne kulture i Jasna Salamon, prof. povijesti umjetnosti

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju