Logoped

 

Tamara Vučković, prof. logoped

E-mail: tamara.vuckovic1@skole.hr

Radno vrijeme: 

Ponedjeljak, utorak, srijeda, četvrtak  (8.00-14.05)

Petkom: PŠ Kostanjevac 7.15-9.35  /  PŠ Vukšin Šipak  9.50-13.15

Informacije za roditelje: 

Matična škola – ponedjeljak 12.30-13.15 (6.šk.sat) ili prema dogovoru

Područne škole – petak 9.20-10.35 ili prema dogovoru

Logoped tijekom školske godine obavlja poslove iz niza programskih područja, a to su: planiranje i programiranje rada s učenicima s POOP (posebnim odgojno-obrazovnim potrebama), pripreme i poslovi u neposrednome odgojno-obrazovnom radu s učenicima s POOP, savjetovanje i pomoć u radu učiteljima i stručnim suradnicima te ostalim zaposlenicima škole u svezi s postupcima u radu s učenicima s POOP, suradnja, savjetovanje i pomoć roditeljima učenika s POOP, analize i vrednovanja djelotvornosti odgojno-obrazovnog rada, stručno usavršavanje (osobno, učitelja, roditelja…), suradnja s ustanovama, vođenje odgovarajuće pedagoške dokumentacijeu i učeničkih dosjea, sudjelovanje u radu povjerenstva za upis djece u osnovnu školu, obavljanje poslova na prevenciji poremećaja u ponašanju, ostali poslovi na unapređivanju i razvoju odgojno-obrazovne djelatnosti škole.
 
Odnosno, veći dio posla školskog logopeda se odnosi na:
ü      suradnju s učiteljima pri izradi posebnog nastavnog plana i programa, odnosno individualiziranog programa za dotičnog učenika,
ü      savjetovanju učitelje o načinu poučavanja takvog učenika,
ü      pomaganju učenicima s POOP pri svladavanju nastavnog gradiva (dodatnim radom),
ü      savjetovanje roditelja kako pomoći i na koji način raditi sa svojim djetetom,
ü      praćenje postignuća učenika, i
ü      na kraju školske godine izrađuje stručno mišljenje o postignućima i daje preporuke za daljnji rad.
 
Jedan od primarnih ciljeva je pomoći djeci sa teškoćama u savladavanju individualnih ili prilagođenih školskih programa kroz različita područja: ispravniji govor/izgovor, čitanje, razumijevanje pročitanog, slušanje, pisanje, usmeno i pismeno izražavanje, prostorno i vremensko snalaženje i računanje, uvažavajući potrebe i interese učenika.
 
Cjelokupni rad se temelji na sposobnostima ili jakim stranama učenika, a tek potom na ograničenjima, odnosno slabim stranama učenika.
 
Djeca dolaze na tretman obavezno 1-2 puta tjedno po jedan školski sat, po potrebi češće ukoliko se radi o ozbiljnijim teškoćama. Tijekom rada ima se uvid u sveobuhvatnu ličnost djeteta, budući da učenike upućujemo na detaljne dijagnostičke preglede (psiholog, defektolog, liječnik , ORL, fonijatar, audiolog, i drugi), a edukacijsko-rehabilitacijski tretman provodi se individualno ili radom u grupi s učenicma sa sličnim teškoćama.
 
Evaluacija se provodi pred kraj obrazovnog razdoblja s obzirom na različita područja: čitanje, čitanje s razumijevanjem, pisanje, računanje, te najčešće izgovora/usmeno izražavanje gdje se prati svaki segment (semantički, pragmatični, i drugi). O rezultatima se obavješćuju i roditelji za rad s djetetom kod kuće (po stručnim uputama) što omogućuje bržu i uspješniju terapiju.
 
Test 3 (Logoped)

Test 3 (Logoped)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo...

Skip to content